گروه فیلم سازی زوم

 شرکت نویان گستر ایده محور

گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین

گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین گروه فیلم سازی زوم شرکت فیلم سازی شیراز برگزاری همایش ها و سمینارها تصویربرداری و تدوین

پوشش تصویری رویدادها
شما می توانید فرم  مربوط به پوشش تصویری رویدادتان را ثبت نمایید ، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .
پوشش رسانه ای
پوشش رسانه ای

با توجه با اهمیت تولید محتوای مناسب برای رسانه های گسترده ای که امروزه نقش اطلاع رسانی را بر عهده دارند؛ ضمن بهره بردن از حداکثر امکانات هر رسانه، مخاطب هم احساس رضایت بیشتر داشته باشد و این امر با شناسایی دقیق امکانات ویژه هر رسانه میسر می باشد .

خدمات حرفه ای فیلم سازی
خدمات حرفه ای فیلم سازی

گروه فیلم سازی زوم سعی در تعامل و همکاری با فیلم سازان  مستقل داشته است . گروه توانایی مشاوره و همکاری در مراحل پیش تولید ، تولید و پس از تولید آثار را دارد . اخذ مجوز و تامین کلیه لوازم و تجهیزات تصویر و صدا همچنین تدوین و صداگذاری از دیگر زمینه های همکاری به شمار می رود .

برگزاری همایش ها و جشنواره ها
برگزاری همایش ها و جشنواره ها

برنامه ریزی و مدیریت رخدادهای فرهنگی نیازمند فعالیت همه جانبه در زمینه های مانند روابط عمومی ، تبلیغات ، همکاری با نهاد ها و ارگان ها و … می باشد . گروه فیلم سازی زوم با بهره گیری از افراد متخصص تمام مراحل برگزاری جشنواره ها و همایش ها و سمینار ها را به بهترین نحو به انجام می رساند.

فیلم سازی و مستند سازی
فیلم سازی و مستند سازی

گروه فیلم سازی زوم در ۱۰ سال گذشته همواره در عرصه تولید فیلم کوتاه و مستند فعال بوده و علاوه بر تولید توسط اعضای گروه با حمایت از هنرمندان با استعداد آنها را در تولید آثارشان یاری نموده است. در مجموع گروه فیلم سازی زوم در این سال ها از ۴۰ فیلم حمایت کرده است .

رسانه های دیجیتال
رسانه های دیجیتال

رسانه های دیجیتال به علت مزایا زیادی که دارند امروزه خود را به رایج ترین راه ارتباطی مطرح نموده اند . سرعت بالا انتشار و تعامل دو طرفه با کاربران و طیف گسترده و وسیع مخاطب از مزایای این رسانه ها به شمار می رود . هزینه پایین این رسانه در رشد آن بسیار تاثیرگذار بوده است.گروه فیلم سازی زوم

تصویربرداری هوایی
تصویربرداری هوایی

فیلمبرداری هوایی (هلی‌ شات) این امکان را به شما می‌دهد که مکان مورد نظر را از نمای دلخواه به تصویر بکشید. این تصاویر بسیار چشم‌نواز و در ذهن مخاطب ماندگارند . ما با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویربرداری هوایی، تجربه‌ی تماشای بُعد تازه‌ای را به چشمان شما هدیه می‌دهیم.

ساخت موشن گرافیک
ساخت موشن گرافیک

انتقال مفاهیم در موشن گرافیک بسیار آسان تر است زیرا با استفاده از تصویرهای ساده می توان به راحتی مفاهیم را به زیباترین شکل انتقال داد. انتشار آسان در فضای مجازی و قابل درک بودن برای تمامی اقشار جامعه همچنین قیمت نسبتا پایین تر از دیگر مزیت های موشن گرافیک است .

مستند صنعتی
مستند صنعتی

اگر مصمم به ساخت مستند صنعتی برای كسب و كار خود هستید ؛ با ما تماس بگیرید. ما پس از بررسی نظرات شما و شرایط پروژه ، پیشنهادی كامل و مكتوب شامل جزییات پروژه ، زمان بندی ، نحوه انجام و پیشنهادات قیمتی را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می کنیم.

خبرهای ما

Our News

گروه فیلم سازی زوم ؛ هر آنچه برای یک  فیلم  نیاز دارید .

 گروه فیلم سازی زوم ارائه خدمات فیلم سازی | مستند سازی | رسانه های دیجیتال

مشتریان ما

Our Clients

jahad
pezeshki
shahrdari
hozeh
ershad
behzisti
ساعت کار شرکت
ساعت کار شرکت
شبنه تا پنج شنبه

صبح ها ۸-۱۴

عصر ها ۱۷-۲۰

آیا مایلید با ما همکاری کنید ؟
آیا مایلید با ما همکاری کنید ؟
سفارش خدمات فیلم سازی
سفارش خدمات فیلم سازی